Поділитися

вівторок, 23 серпня 2016 р.

НОВОПРИЗНАЧЕНИЙ ДИРЕКТОР ЗОШ №1 МАСЛІЙ М.П. ВІДЧИТУЄ ПЕДКОЛЕКТИВ ШКОЛИ ЗА АКТИВНІСТЬ У FACEBOOK

Маслій М.П. : Дуже прикро, що фейсбук... Був докір мені зроблений, я попросила вибачення від усього колективу першої школи, що виставлено на фейсбуці, що ми найкращі по ЗНО. Ми себе порівнюємо із собою, не з кимось іншим, а з тим, як ми підросли. І не гріх сказати правду, що не всі діти займаються в нас, а є діти, які займаються з іншими вчителями міста. То про це теж. Я вас дуже прошу, не треба, треба бути людьми трішки, трішки людянішими.

Вчитель.: А хіба цим не пишаємося, Марія Петрівна? Якщо діти дійсно...
Маслій М.П.: Такі речі не робляться! Для всіх шкіл міста ніхто такого не робить. Пишайтеся собі, але (...) це хтось зробив з нашого колективу.
Вчитель.: Це взагалі-то депутат міської Ради виклала статтю. Ми підтримали її своїми лайками.
Маслій М.П.: Дальше слухайте, лайки свої робите. Думайте своїми лайками, трошки думайте, що ви в тих лайках робите. Я ці лайки бачила, шановні. І якщо там лайк такий робиться, ви мені пробачте. Лайк директору школи, лайк місцевій владі... робить простий вчитель міської школи. Це не говорить про ваш демократизм, а це говорить про низький культурний рівень.

Немає коментарів:

Дописати коментар